Sunday, November 05, 2006

When you 're too in love to let it go

Πρώτη δημοσίευση κ ο ψυχικός μου κόσμος (για να μην πω όλη η μου η ζωή) αντικατοπτρίζεται στον στίχο των Coldplay που διάλεξα για τίτλο. Αλήθεια τι κάνεις όταν είσαι τόσο ερωτευμένος για να το αφήσεις να φύγει? Τι κάνεις όταν εμφανίζονται κάποια πλάσματα αυστηρώς ακατάλληλα για να ερωτευτείς κ αυτό που νιώθεις είναι τόσο δυνατό που υπερνικά κάθε λογική φωνή μέσα σου που ουρλιάζει "STAY AWAY!!!!!!!"? Και λέω πλάσματα, γιατί αυτό που εμφανίστηκε στη δική μου ζωή είναι πολύ όμορφο, παράξενο κ μοναδικό για να είναι άνθρωπος. Υπάρχουν φορές που είναι αλλού προσηλωμένος κ δε με κοιτάει κ κάθομαι κ τον χαζεύω κ σκέφτομαι πόσο πολύ θα ήθελα να κοιμόταν στην αγκαλιά μου, να του χάιδευα τα μαλλιά... Κι όμως αυτός δεν είναι στη "φάση" τη δική μου. 'Η έτσι λέει. Άλλα ψάχνω εγώ κ άλλα αυτός, κ σίγουρα όχι αυτά που του δίνω. Το βλέπω, το καταλαβαίνω ότι είναι αλλού, ότι ακόμα κ αν προσπαθήσω τρελά, αυτό που θέλω δύσκολα θα το κερδίσω. I used to be really really selfish. Σκεφτόμουν μόνο τον εαυτό μου κ όχι κ ότι κ ο άλλος, αυτός που έχω απέναντι μου είναι άνθρωπος με καρδιά, αισθήματα, εγωισμό, αξιοπρέπεια κ με διαφορετικό τρόπο σκέψης από το δικό μου. Κ αυτό πληρώνω τώρα. Τις βλακείες που έκανα κ τις οποίες πιστεύω ότι δεν έχει ξεχάσει. Όμως είμαι τόσο ερωτευμένη που νίκησα εγωισμούς κ βολέματα. Μόνο κ μόνο για να μπορέσω, εντελώς αλλαγμένη πια, να μπω στον κόσμο του. Θα μου τη δώσει όμως την ευκαιρία?

7 comments:

Nicky-Athina Polymeri said...

Αν είναι να μπεις στον κόσμο του αλλαγμένη, καλύτερα να μην μπεις καθόλου.....
Πραγματικά! Και να σου πω, σκέφτηκες έστω και για μια στιγμή μέσα στο σύμπαν των ερωτευμένων ότι ο συγκεκριμένος μπορεί τελικά σε μια ενδεχόμενη σχέση να μην είναι ΚΑΘΟΛΟΥ "πολύ όμορφο, παράξενο κ μοναδικό για να είναι άνθρωπος"??? Σκέψου το κι αυτό!

Νίνα said...

δεν μπορει να ειναι παραξενο και μοναδικο πλασμα διοτι ειναι παλως ΑΝΔΡΑΣ!!!!τα ευαισθητα σημεια τους....χμ χμ...;DDDD....τα εχουμε αποκρυπτογραφησει..!!!!!!
Βαλτον κατω αγαπη μου να του αλλαξεις τα φωτα και μετα να δουμε αν θα σε θελει η οχι...θα κανει το γλυφαδα αθηνα ερμου συνταγμα!!!!!

Νίνα said...

ΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!!!

PeNNy LaNe said...

Σας ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια!!! No way έχεις απόλυτο δίκιο. Σε μια ενδεχόμενη σχέση μάλλον θα είναι ένας κοινός θνητός... αν κ εξακολουθώ να θέλω να το ανακαλύψω! Το "αλλαγμένη" είχε να κάνει με κάποια αρνητικά στοιχεία του χαρακτήρα μου που απέβαλα θέλωντας να τον προσεγγίσω! Nina μου τι να πω... μιλάει ο Jorgito μας μέσα σου!

Nicky-Athina Polymeri said...

Εάν οι αλλαγές που έκανες ήταν προς όφελος ΠΡΩΤΑ δικό σου, τότε καλώς να έρθουν! Ελα ρε Νίνα τώρα.... Ακου αντρας!!!!! Χα Χα ΧΑ!!!!! Πάντως συμφωνώ, με κατάλληλους χειρισμούς θα έρθει και το "θα κανει το γλυφαδα αθηνα ερμου συνταγμα!!!!!"!!!! Ας ψυχαναλυθούμε αδελφές μου!!!!

Υ.Γ. Τέλειο το μπλόγκι σου! Εμένα μου το έφτιαξε έτσι "τούμπανο" όπως θα ΄λεγε και μια ψυχή η Νίνα! Γεια στα χέρια της!!!! Παρεπιτώντος, ΠΟΛΥ ΓΑΜΑΤΟ το απόσπασμα του Baudelaire!

PeNNy LaNe said...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ! Κ εγώ με τις οδηγίες τησ Νίνας το έφτιαξα (γνωστό net-freak στην πιάτσα!). Σε πειράζω Νινέττα μου! Με τα ελάχιστα γαλλικά που μου έχουν απομείνει κάτι πάω να μεταφράσω από το απόσπασμα! Βουρ στην κουλτούρα λοιπόν!

Νίνα said...

βουρ στην κουλτουρα...θα κανω την αρχη ριχνοντας με τα θελγητρα μου τον κουλτουριαρη και μη εξαιρετεο gmj!!!τα υπολοιπα...βιβλια κτλ μπορουν να περιμενουν.......!!!εχουμε αγωνα το 2007 αδελφουλα μου!!!!!!!!!!!!!!!μαζεψε δυναμεις!!!!!!!!!!!!φορτισε τις μπαταριες σου!!!!!!!!!!!!!!παμε να τους αναστατωσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!