Saturday, October 11, 2008

Κάθε τέλος, μια καινούρια αρχή





Αποφάσισα να μετακομίσω, διαδικτυακά!!! Ίσως προσωρινά, ίσως και όχι.
Αλλά ας δούμε τι συνέβει από τις 11/01/08 μέχρι τις 12/10/08, δηλαδή από το προηγούμενο post μέχρι το σημερινό.

Από τις 11/01 λοιπόν μέχρι και τις 31/01 επικράτησε ένας μήνας πανζουρλισμού, γραφειοκρατείας και αγοράς απαραίτητων καταναλωτικών αγαθών για την επικείμενη "μετανάστευση" μου στο Βασίλειο των Κάτω Χωρών.

Από την 01/02 μέχρι τις 22/06 έγινα κάτοικος Ολλανδίας και δημότης Ουτρέχτης, χωρίς υπολογιστή στο μικρό μου δωμάτιο, γεγονός που συνέβαλε δραματικά στην εγκατάλειψη αυτού του blog.

Από τις 23/06 και μετά επέστρεψα στην εγχώρια ζέστη και ηλιοφάνεια με όλα τα συμπτώματα του Ολλανδού τουρίστα, εγκαύματα από τον ήλιο, ηλίαση, υπερκατανάλωση ελληνικού φαγητού και τα λοιπά, και τα λοιπά, και τα λοιπά.

Αφού λοιπόν διέκοψα βιαίως το τελευταίο και καλύτερο κομμάτι των διακοπών μου στα Τρίκαλα για να γυρίσω να διαβάσω για τη ρημάδα την εξεταστική και πέρασα και τα 6 μαθήματα που έδωσα, αποφάσισα λόγω πολλών συγκυριών και δη μιας συνάντησης που είχα στο τελευταίο και καλύτερο κομμάτι των διακοπών μου να ξεκινήσω και ένα νέο blog, και όπου μας βγάλει.

Σας περιμένω λοιπόν στο νέο μου σπίτι :
http://mikri-eleni.blogspot.com


:)

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.