Wednesday, January 17, 2007

Μόνο εσύ όλα εσύ κόκκινο φιλί

Δεσποινίς Νίνα, συνεχίζω αυτό που αρχίσατε...

Ρίχνω μια ευχή δεν ακούς κι όμως είσ' εκεί

Να σε αγγίξω έστω κ για μια στιγμή

πιάνω τη σιωπή και τη σπάω μα δεν είσ' εκεί

Κ κλαίω κ φωνάζω κ μετά ηρεμώ

κρίμα που να βρω λίγο φως να σ' ονειρευτώ

Δώσε μου μια ευκαιρία

πες μου κάτι απλό που να μοιάζει αληθινό

Έχω αρχίσει κ σ' ερωτεύομαι

Όλα εσύ μόνο εσύ κόκκινο φιλί

Πότε θα το νιώσω?

μια γλυκιά μουσική μας κρατάει μαζί

Ο Αγγελάκας, οι Πυξ Λαξ, ή κ οι δύο?

Όλα εσύ μόνο εσύ κόκκινο φιλί

Ίσως ό,τι πιο έντονο έχω νιώσει

όλα εσύ πάντα εσύ μόνο μόνο εσύ

Κ ίσως ό,τι πιο όμορφο έχω ερωτευτεί μέχρι τώρα

Ήρθες σαν γιορτή απίστευτο σε θέλω πιο πολύ

Εκείνο το μεσημέρι...

ήρθες σαν γιορτή κρυφακούν γύρω σου θεοί

Δεν υπάρχει όμως θεός

πες μου πού να βρω πιο γλυκό κομμάτι να σκεφτώ

Κ να μου πεις πάλι εσένα θα σκέφτομαι

πες μου κάτι απλό που να μοιάζει αληθινό

Σε θέλω

Όλα εσύ μόνο εσύ κόκκινο φιλί

Άρχιζε κ γινόταν επικίνδυνο

μια γλυκιά μουσική μας κρατάει μαζί

Μη μας δέσει όμως

Όλα εσύ μόνο εσύ κόκκινο φιλί

ΟΚ σε θέλω πολύ

όλα εσύ πάντα εσύ μόνο μόνο εσύ

Είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί σου

Όλα εσύ μόνο εσύ κόκκινο φιλί...

Κ το ξέρεις!

1 comment:

Νίνα said...

http://cold-bitch.blogspot.com/2007/01/blog-post_19.html